Webshop

donderdag 5 september 2013

Enjoy the last Summer days ...

Wat een bofbipsen zijn we toch met dit weer hè?
Ik kan er maar geen genoeg van krijgen.
Het is ook een heerlijke tijd voor de vruchten,
heerlijk die bosbessen, bramen, druiven ...
Deze week heb ik een citroen-bosbessen-yoghurtcake gebakken.
Ik vond het recept bij Laura's Bakery
En echt ... het is een aanrader!
Hij is echt overheerlijk!
Er staan nog veel meer heerlijke recepten op deze site.
Vandaag heb ik super leuke post gekregen.
Mijn lieve vriendin uit Zweden had een paar bladzijden uit een Zweeds tijdschrift gestuurd.
Er stond een artikel op over haken,
Met patronen van gereedschap!
"leuk voor Dean" stond er op kaartje wat er bij zat.

Dit is echt super leuk voor Dean!
Ik ga even uitpluizen of mijn Zweeds goed genoeg is om dit patroon te lezen.
Ik ga nog even van het heerlijke weer genieten,
vanmiddag mag ik weer aan het werk.
Groetjes San

4 opmerkingen:

  1. O wat ziet je cake er lekker uit, mmm!
    Ik wil 'm zeker ook een keer proberen.
    Veel plezier met haken voor Dean!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De cake past prima bij het heerlijke weer. Ziet er echt aantrekkelijk uit.
    Wat heb je leuke haakpatronen gekregen. Met Google translator lukt het vertalen vast.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...