Webshop

zondag 8 september 2013

A little bit of everything ...

Ik heb het weekend weer lekker vrij gehad,
en heb me dus bezig gehouden met vanalles.
Allereerst heb ik mezelf getrakteerd op een abonnement van Simply Crochet,
de digitale versie. 
Dat wordt deze winter dus lekker genieten op de bank met de iPad op schoot.
Het eerste nummer krijg je gratis,
die heb ik al lekker doorgebladerd.
Heerlijk!
Ik heb jullie al verteld over de site van Laura's Bakery.
Daar vond ik dit weekend weer een heerlijk recept.
De Aardbeien Tiramisu ...

En echt ... Hij is zo lekker als hij eruit ziet!
Het recept vind je in het boek van Laura,
te koop bij Action voor €1,50!
En vanmiddag heb ik lekker in het zonnetje een nieuwe krans gemaakt.
Ik heb de hortensia uit eigen tuin gedroogd,
en daar deze krans van gemaakt.
Ik heb dus een heerlijk weekend gehad.
Hoe was jou weekend?
Nu ga ik lekker genieten van de eerste aflevering van Boer zoekt vrouw.
Nog een fijne zondagavond!
Groetjes San

6 opmerkingen:

  1. Ooo, het water loopt me al in de mond....maar ehh, hoe zit het met de calorietjes???
    Prachtige hortensia krans gemaakt, mooi vol. Je zou er evt. nog kastanjes, besjes e.d. aan toe kunnen voegen.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi San, super lekkere taart en prachtige krans heb je gemaakt! De eerste aflevering van BZV was leuk hè, wij kregen Enorme heimwee toen we Yvonne door Toronto zagen cruisen :). Fijne nieuwe week! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook een abo op de Simpley Crochet. Heerlijk, er staan er net even andere leuke dingen in! Heb er al het één ander uit gemaakt!

    Leuke krans!

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij een heerlijk weekend gehad, zeg! En die aardbeien......om op te eten.....
    Groetjes en gezellige week,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige krans heb je gemaakt. Het drogen is goed gelukt.
    De aardbeientiramisu ziet er jammie uit. Ik ga ook eens op zoek voor dat boekje.
    Zo te horen heb jij een heerlijk weekend gehad.

    Geniet van een fijne week na een prima weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...